CFO til My Best Book
Med aktiviteter i 25+ markeder og en rivende udvikling indenfor personliggjorte børnebøger, har vi behov for en proaktiv ildsjæl til at tage ansvaret for alle finansielle og en række administrative aspekter af virksomheden.
Du vil i tæt samarbejde med CEO få muligheden for at sætte dit eget præg på virksomheden og din egen hverdag. Du vil være eksperten på dit område, og din vurdering vil derfor vægte tungest i alle beslutninger der bliver truffet på dine ansvarsområder.
Du kommer desuden til at arbejde med virksomhedens relationer og forpligtelser til både danske og udenlandske myndigheder. Ofte vil dette ske i samarbejde med vores Country Managers, da en del myndigheder i vores markeder ikke kan eller ønsker at kommunikere på engelsk.
Opgaver inkluderer:
• Månedsregnskab
• Daglig bogføring/bogholderi
• Betaling af regninger
• Bogføring og afstemning af bankkonti
• Lønkørsel- og afstemning
• DB-analyser
• Momsindberetninger og -afstemninger (danske og udenlandske)
• Klargøring af materiale til revisor samt årsafslutning
• Kontakt til revisor, bank, forsikring
• Royaltyberegninger og -indberetninger
• Valutastyring
• HR-opgaver (refusion, overenskomster, kontrakter mv.)
• Bogføring og administration af amerikansk datterselskab
Vi tilbyder
Bærbar Mac eller pc efter eget valg
Skærm og øvrigt tilbehør til arbejdsstation efter ønske
Arbejdstelefon, som også må benyttes privat
Glimrende frokostordning
Pension
Sundhedsforsikring
Drikkevarer og snacks til fri afbenyttelse
Om My Best Book
My Best Book har eksisteret siden 2014, og vi er i øjeblikket 25 ansatte på kontoret. Vi laver skønne personlige børnebøger til børn i alderen 0-10 år i det meste af Europa og Nordamerika, snart hele verden. Læs evt. mere om os her.
Vi holder til på Skejby Nordlandsvej i Aarhus N i store, lyse lokaler, hvor der er fri parkering, god kantineordning, bordfodbold og en hyggelig stemning.
Ansøgning og evt. spørgsmål sendes til Rune@mybestbook.com